Monday, May 16, 2011

Adik aku pergi kem musim luruh!

assalamualaikum..

this is my second post and i dont mind at all... i just feel boring in this office. so when i have an idea to create a new story i just log in and start!
hari nih adik aku dah pergi kem musim luruh selama 3bulan and i'm sure u know whats that! ek eleyyy PLKN yoww dont be surprise! it just PLKN! nme panjang Latihan Khidmat Negara! baguslah adik aku dapat rather than I yg dapat! yuishh i dont want! i lebih suka bersenang lenang di rumah daripada dapat tawaran "hey gurl u dapat PLKN kot,siap ade elaun lagi rm450!" ta nak laaa.... perspektif orang berbeza2 terhadap PLKN and aku juga...mungkin ia nya positif atau sebaliknya.

bagi aku PLKN tu:

1) best lah kalau aku suka sukan lasak!aku suka sesuatu yang mencabar bukan lasak! =]

2) bestlah kalau aku mmg malas nak buat kerja rumah so better aku pergi je PKLN tu.tapi aku rajin!

3) bestlah kalau aku ni kurus dan bertenaga!tak de allergic bagai!tak sensetif dgn cuaca dan pelbgai!

4) bestlah kalau aku suka kawad tengah panas hujan rintik! aku ta suka kawad2 since aku ahli pengakap yang ta pernah menang berkawad! lupekan je laaaa.......

itu lah pandangan aku terhadap PLKN! so sorry laa...tapi ade bagus yer jugak PLKN tu and you boleh tanya spe2 je yang pernah pergi sna!




No comments: