Friday, October 21, 2011

11:11 is the time of missing


assalamualaikum..

day:
Friday

date:
21102011

time:
morning without pollution

start:
i start my day with breath.Alhamdulillah i still breathing


change:
ok kali ni aku berbahasa. hahahaha... tak habis2 lagi dengan azam yang tinggi menggunung tapi tak mampu nak lakukan bila wujudnya alam maya depan mata. terasa nak menghukum saja tapi macam menyeksa diri pulak. kalau tak buat maka tak mampu nak merealisasikan jadual tetapan yang advance kononnya. ahh...tolonglah...dan sekarang aku mampu berkata "my money flow out without stop!" nafsu untuk terus memiliki sesuatu snagat kuat sampaikan aku snaggup bersenam dengan cara berjalan2 sambil cuci mata tengok benda. ok i mean shopping. ye memang susah untuk terus berdiam diri an hanya melihat tapi kalau sekali sekala apa salahnya. Tolong ingatkan aku! masa sentiasa berjalan. sume perkara sentiasa dinantikan untuk di lontarkan dengan pelbagai idea. huh??

ok ni part feeling pulak. kenapa perlu ada rasa tak suka dan marah lalu kecewa dengan sikap manusia ? bagi aku baik lupakan saja rasa macam tu. untuk beberapa hari saja biarlah rasa tu ada tapi bila dah tak ketemu lupakan je perasaan marah benci kecewa.Kan senang hidupnya? bukan susah mana!

ni part akhir.selamat bercuti hari minggu.. enjoy ur weekend by shopping.shopping la pape pun.. asalkan tak tension and the best therapy is shopping what u want instead of keeping ur money for nothing! nothing yerrr.... and










HAVE A NICE DAY









No comments: