Tuesday, October 18, 2011

ini entry bebas untuk mengundi


assalamualaikum..

mood:
biasa2..



apa kau buat:
dari tadi aku asyik taip panjang jela then aku tekan BACKSPACE!~ tak faham langsung.



esok:
aku ada test math yang aku rasa aku boleh jadikan test tu sebagai Kendiri diri! huh?? i'll try my best!




deepavali:
aku tak sambut perayaan yang meriah macam tu cuma nak cakap aku akan cuti umum time tu and i think i should get some therapy on that day by SHOPPING! bhaaa....



chemistry:
aku semakin hilang rasa sayang pada kau chem! entah lah.. aku akan cuba sentiasa google kau chem! dont worry be happy....




physics:
=| ok no comment..




pagi tadi:
aku pergi Dewan Sri Budiman.ada NICE...esok last day..kelas aku habis pkul 4 tapi majlis penutup 12.30.... kesian tak?




nasihat:
silalah jaga kesihatan kepada yang membaca.Awak yang tak cukup zat besi iron aluminium bagai tu sila jaga kesihatan.Sila la pilih makanan yang bagus lagi baik untuk kesihatan seharian dua harian tiga harian dan sebagainya... ^_^'




gambar:
aku bosan sekali jadi pergi try test cuba guna editorrrr bhaaa belagak yer...sorry to say la gambar i lawa! ok senyap!




farid:
Dia IM aku kat FB. he's my friend and he asked me.
farid:ko rindu aku tak?
thra:rindu laki ,DOSA!
farid:ye lahhhhhhhh.....
hahahaha




AS203:
guys!treat me kfc JOM! paling kurang pun Oblong Pakcik jual Keropok lekor sebelah depan dengan air wana wani! thank you!





Sila tengok:



best bro!













HAVE A NICE DAY

No comments: