Wednesday, July 13, 2011

Kembali normal selepas terpinga2 sementara


assalamualaikum..

hari ni mungkin dah tercatit aku akan ternampak itu!
bukannya untuk masa jangka yang pendek bagi aku untuk melihat itu.
terasa ingin pengsan sekali lagi..
mungkin kau dah besar dan sudah lupa rupa aku.
tapi kenapa harus getar? kenapa tergagap2 nak cakap?
kenapa tibe2 terasa macam sudah tak makan 2bulan bila nampak kau?
kenapa kau muncul dekat situ? dengan selamba aku buat2 tak kenal! bukan waktunya nuntuk bertegur sapa...mungkin public rasanya! -________-'
aku cuba panggil dia..sudah la dengan text sje.untuk cuba kembali normal semula.
mungkin dulu kisah biasa jadi aku tak perlu terlalu memikirkannya.sudah tiada kaitan selain kita hamba Allah sahaja.
fobia rasanya..


ini iklan Hotlink!bila Celcom nak buat macam ni jugak?


No comments: