Sunday, September 4, 2011

Raya tahun nih kurang dapat sambutan sebab semua sambut Raya depan FB je!


assalamualaikum..



mood:
= I <---- tengah kunyah semprit!



body:
yeahh sure2 aku dapat selsema peguin kan sebab asyik teguk ais je sepanjang raya2 nih! kalau dah boleh memilih pasti yer aku pilih ice lemon tea daripada teh tarik panas2! ok berat aku still tak gerak2! arghhh gemok barangkali! tekak aku dah macam tekak tebu je! indah khabar dari rupa! sakit tapi aku masih boleh beza rasa rendang dengan kuah kacang! "mama, dah 19 tahun kakak tak pernah makan kuah kacang!"




idea:
packing barang! sebab nak pindah ! yeaayyy i got "new" room! hahaha aku akan berhijrah ke UITM Shah Alam! thats for my degree lah! and tak sabar yer nak pegang buku! horrayyy!!




intention:
nak jadi budak baik selalu! nak guna skype selalu! nak kurangkan bercakap! nak sentiasa baca doa bila nak belajar! nak attend kuliah! nak belajar! <------ banyak gilerrrrrr!




wish:
azri! duduk UtEM buat macam duduk Homestay! hahaha! jangan lupa kita kat Melbourne! boleh ngorat awek cun ! wakaka!!! and jangan main ragbi nanti patah tulang! jangan jadi PA system! nanti kena usherr! tolonglahh... dan banyak lagi nih nak cakap tapi dah macam mak nenek gigi colgate plak membebel!




5A:
adik aku nak exam UPSR!




song:
currently dengar radio bila masuk kereta!




facebook:
malas nak change gambar raya untuk DP! dah macam hape je... asal raya DP raya, asal krismas DP krismas, asal Bersih DP kuning! kan dah macam hape je...




ucapan rasmi:
Bila kita dah semakin membesar kita akan rasa dewasa, bila kita rindu dia kita cakap "sayangnya tak rindu awal2!" so lebih baik kita hargai ape yang ada daripada kita kena nangis tempayan2 lepas tu!



No comments: