Friday, March 2, 2012

25 THINGS


assalamualaikum..

1.Hari ni Hari Jumaat! Alhamdulillah.
2.Niat nak balik KL.
3.Demam pulak pagi2..ahh aku dah agak dah!
4.Sebab malam tadi bersin tanpa henti 24jam! Kau hado?
5.Semalam jumpa Dalila! She's goin to fly to Japan this 22rd Mac! sobs2.
6.I've print all my pictures!
7.Malam tadi daftar kos lalu terDROP kos! puihhh mampos nak kena talkie2 dengan officer HEA.
8.Aku dah agak mesti kena berleter punya dengan makcik2 yang jaga kaunter tu.
9.Kawan aku langgar kereta lelaki melayu yang ala2 bangla sembang ye.
10.Kalu boleh aku nak pergi Perancis tanpa fikir 2kali. Perancis atau Jerman?
11.End up aku amik Bahasa Ketiga : Perancis!
12.Kak wani kata "Amik la bahasa yang thra minat sebab nanti kena belajar 3sem!"
13.Cik Adah selalu kasi kata-kata semangat dekat aku!
14.Buat Ani i know u can be someone girl!
15.Atin! we together can be success in our study and our SA!
17.En Aizuddin can be one of KMC this May! <---please pray for this!
18.I wanna be one of the good student in UiTM Shah Alam.
19.I think i missed out 16! Forget it! Number cant be a liar.
20.Owh macam2 aku baca dekat dinding! MasyaAllah... as i still can be one of your trust!
21.Untuk kawan2 aku tak rasa kau boleh jadi yang tabah masa depan kalau sekarang masih lagi lemau nak hadapi yang susah.
22.owh malas dah ni.
23.Isnin sudah mula kuliah!
24.ok2 dah nak stop ni.
25.Ok stop!


HAVE A NICE DAY

No comments: