Wednesday, March 28, 2012

masih rasa

assalamualaikum..

sejak kebelakangan ni aku tak produktif dari segi tanggungjawab.mungkin aku sudah lali dengan kehidupan sibuk yang aku pilih.memang aku sudah sibuk dalam mengubah kehidupan aku sendiri.memang susah kalau hidup ni ramai yang terlalu menjaga tepi kain tapi aku ucapkan terima kasih kerana mereka masih mengingati aku walaupun aku sudah tak seperti dulu. tapi satu perkara kena ambil tahu.jangan terlalu suka mengarah aku untuk buat yang terbaik lalu bercerita pada dinding masing2. ahhh aku terasa tapi aku masih lagi suka sebab mereka bercakap dan menjaga aku.mereka ingat akan aku dan terima kasih.biar lah sakit tapi itulah yang mendewasakan aku untuk jadi lebih baik dan dewasa nanti. terima kasih untuk yang masih lagi menjaga.
betullah keputusan sekarang takkan mampu berterusan jika diri sendiri tak tetap dalam pemikiran..biarlah aku yang senyap lalu bersuara daripada mereka susah dalam menjaga kehidupan masing2

1 comment:

faten muhamad said...

thra, susah mane pon kamu, kitekan ade!