Wednesday, July 28, 2010

at last!

watching The Sorcerer Apprentice!

buy new pashmina!

buy sundae!

this is umie fatihah!

hello people! even theres no people yang baca blog i! hahaha biaselah private and confidential lah katakan! its ok! i will publish it later. =] yeah semalam 27/7/2010 saya dan rakan saya keluar ke taiping untuk berjumpa dan bergembira di saat2 pelajar sekolah sedang belajar! kosong je tS tak de budak sekolah! huhu =]
yang tak best nak cerita nih adalah i kene naik bas OMNIBUS ke taiping! what?? =[ dah lme sungguh tidak lambai2 tangan bila ade binatang bertayar 6 (bas wane merah yang berhabuk gler nak mampos) berlari2 hampir dengan istana yang bertiang tapi tak berdinding (bus stop). huh..sebab kereta hadi tidak ada jd terpaksalah i naik itu benda! i tunggu hampir cair make up setebal 1 inchi (bohong2) bas tuh tak muncul2 lagi! RD pown sudah hampir habis i bace (belek jew) pown tak sampai2 lagi! maner ko pergi huh bas? ponteng shift ka pa? umie yang dari manjong pown dah lme sampai taiping! takpe2 maafkan bus tu!

sampai je sne jumpa umie terus then pergi CIMB! i nak kuarkan harta karun yang sudah lama petronas kasi! hahaha

conversation dengan accountant situh!
thra: saya nak buat card mcm mner yerk?
ac : tengok ic...owh dah atas umur! boleh buat tanpa kehadiran parents nih!
thra : owh...
ac :amik ini borang pergi isi dekat sne jumpa pegawai dekat situ mintak borang!
thra :eh...saya tak nak buat card tu hari nie.saya cume tanye je!
ac :la......igtkan nak buat sekarang!
thra :tak la...kwn saya sudah tunggu tue takut lme pulak nanti!
ac :pak we ker?
thra :saya mner ade pakwe cik! tu hah kwn saya (sambil tunjuk2 umie yang tengah kunyah twistes) saya pergi dulu! terima kasih!

kiteorang terus amik teksi pergi tS!

conversation dengan uncle taxi!
uncle: nak pegi mner?
thra :tS...(time tu umie tgh kunyah2 lg twistes)
uncle:tak puase ke?
thra :....(asl lah uncle nih tanye soalan yang mcm tuh dekat kami anak dara nih!) tak!
uncle: la...rugilah hampa!
thra : dush3 rase nak tutp mke je!

sampai tS lapang gler sebab tak de lah budak2 sekolah yang tak cukup umur lagi bergaya bagai nak rak jalan ramai2 keliling stu tS! hahaha.....terus naik escalator pergi tempat tiket wayang! zuppp.....saya nak 2 tiket wayang The Sorcer Apprentices! pkol 12 cik! huh sekarang pkol bpe? sudah pkol 12! ok cepat skit... nah rm20....lari2 pergi bilik movie no 7! wah dah start! saya menghayati setiap detik cerita itu! owh perbuatan saya tak bagus sgt yer sebab cerita mcm tuh nak hayati tapi bile time baca yassin agak mengantuk! dush3 tumbuk banyak skit minah nih!

i give u 10star!

then pergi solat dulu baru pergi makan!

then pergi jalan2 i terjumpa baju tu! i terus beli!

then pergi A&W

then tunggu teksi datang amik!

balik!

tq!=]

No comments: