Monday, July 26, 2010

semangat gler...


**attention to all people! i found something interesting to read and take a note!hehe...this story i get from my kmpp portal! enjoy it!**


oh my God!!! ups dah tak lama lagi dah... 2 minggu je lagi... apa yg harus aku buat ni???????????? aku tertunggu-tunggu cuti yang juga akan menyusul 3 hari selepas exam ups.. x sabar rasanya nak balik makan budu puas-puas kat umah... nak jumpa awek aku lagi... rindu giler kat amalina... asyik dok dengar suara jah.. nak video call,, aku guna henpon 33 skupang jah... tapi sebelum aku buleh balik rumah kena la sit for diz upcoming ups.. oh man oh man,, takut giler ni.... mat... buleh la cket2.. kimia.. i dont know what i am studying during chem lectures.. and last,, fizik,, sepatah haram pun aku kagak ngerti........ silap2 hari bulan mahu nyer aku kena tendang kalu pointer aku tak sampai dia punyer level selamat.. dah la hari tu seminggu aku x masuk kuliah pasal balik coz kena kuarantin wabak selsema b@b1 H1N1.... tapi jgn risau.. hero x gadoh.. anok klate x takot kow gapow pon kecuali kpd Tuhan........... jgn risau aku akan dapat 4.0 or what the so-called 4-flat for this exam...... Ni gakki or secend semester.... wait for me........... HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


semoga pelajar ini mendapat kejayaan 4rata

No comments: