Wednesday, June 22, 2011

jom makan Mee yang paling famous!










assalamuaalaikum..

hari nih aku nak letak gambar "kami suka noodle station!" sebab aku rasa lapar dan rasa macam nak makan kat noodle station! tape t malam aku tempah mimpi kat sana! sedap sungguh la makan kat noodle station tu kaalu dalam poket ade banyak duit..=] yer serius sedap!

makanan nih la benda yang aku selalu pikir compare dgn duit!=] bila aku bangun pagi aku dh pikir "pagi nih aku nak masak ape?" walaupun aku tak memasak sebenarnya kerana bapa aku rajin beli kat warung pak munawir sarapan untuk kami adik beradik!=] ala kalau aku masak pun adik2 aku bukan nak makan sangat!depa hanya makan Facebook Tumblr Youtube dan TV! celik mate je dah cari benda2 tu....

aku paling suka Milo Panas yang akan jadi Milo sejuk!


jadi kalau pikir makanan je macam maner aku nak dapat 48?
sabar je laaaa...








kurus kan?

ni sume misha yang belanja!HEBAT kan misha?

pergh kacak gler air tu! =]

nie air yang aku order!SUMPAH mahal gler!dah la kecik je botol kaca dia...agak2 saiz botol susu babyYellow la... babyyellow ade botol susu? TAK..dia minum susu gne cawan!


aku nak MAKAN!





No comments: