Saturday, June 25, 2011

karangan ulang tahun ke 19!


assalamualaikum..

ALHAMDULILLAH..hari ni umur aku sudah capai 19!but world says " thra you look younger 5years than ur age now!" ok berangan tinggi2! sudah mau tukar no se! its ok! tetap bersyukur...masih lagi diberi peluang untuk terus bernafas lalu menjadikan kehidupan seharian untuk mengabdikan diri pada yang Maha Esa dan sekali lagi alhamdulillah.. mungkin bila dah semakin dewasa ni aku rasa kek hari jadi,hadiah hari jadi kad hari jadi even gaun hari jadi sudah tak penting! yelah aku kan dah besar sudah boleh pikir itu sume membazir je...mungkin sebab aku dah besar! aku tak kesah dan masih boleh meneruskan hari ni sebagai hari2 yang lain. yang penting kasih sayang yang aku dapat selama ni takkan berkurang malah bertambah! wahh ade orang curah kasih sayang kat aku! hahaha....
terima kasih mama, babah dan adik beradik! i love you guys even i'm so mean! =] kejam sebagai seorang kakak yang nak mengajar adik2 tak salah kan? =] redha je la!

kalau FB tak de,mana mungkin aku dapat banyak notification kan! so thank you guys!typing HB already enough for me! lain kali doakan la i supaya i cepat kurus dan cepat bukak farmasi keluarga! ah angan2 memang tak salah! =]

Celcom2...thank you! nasib baik kau tak buat hal malam tadi so tepat je 12am bertalu2 aku dapat msg wish! padahal time tu aku dah tido! maaf la! terima kasih sayang2! =]

dan semua yang mengingati aku! yeah i remember the moment when we celebrated my birthday dekat Farabi! and i'm appreciated that! i will let my children know bout this! they should know! haha... =]

paah2...thank you!ni sume salah sekolah la buat sukan hari nih ta dapat keluar makan noodle station! and i will prepare very big present for you..hahaha!

and you! even i just dreaming u come and play a song to me but then yeah it just a dream! maybe dream can comes true rite? haha....terima kasih!



HAVE A NICE DAY!

No comments: