Monday, June 20, 2011

thra ada kereta kuning!

assalamualaikum..

Dari dulu lagi kereta mimpi aku was MINI COOPER yoww....aku taw la MC tu mahal, kecik lagi sesuai untuk mereka yang berbadan kecil je macam Misha Wawa...tapi aku ta kesah la kan asalkan MC jadi keta mimpi aku!aku punyer hal la nak cop keta mner jadi keta mimpi aku! yeahhh setiap orang mesti nak ada kereta pujaan sendiri kan! so banyak cakaplah....tapi mama kata "lambat lagi kakak nak beli MC tu!" then

KFC kan ade...

kfc ade mini cooper toys!!! toys je i dah excited nak beli! comel kot tengok kat iklan tv3!rasa mcm boleh bawak pergi Terengganu je! siap nak tampal P lagi tu! tak pelah since i dah tgk iklan tu i terus tekad nak pi beli keta mainan tu!




hari demi hari...



kfc:makan? bungkus?
thra:jap...mini cooper toys tu ade lagi?
kfc:tetengok2...ade!
thra:tapi mini cooper wane kun
ing ade?
kfc:mcm2 la budak nih! jap yer saya cari...
thra:harap2 ade la kalau ta mmg aku kuar terus kfc nih!




seminit berlalu...



MENUNGGU DENGAN PENUH HARAPAN.....


kfc:huh baru jumpa!ade!
thra:OK! saya nak Ole bla2... dengan mini cooper kaler kuning tu yer...
kfc:blurrr*



comment: TOASTED POCKETFULL set tu sedap la kalau makan panas2! sos dia pada mulanya rasa pedas2 sikit...daging ayam dia pun tebal,roti dia mcm roti prata! and yang paling
best set dia BESAR! punyer...boleh share dengan 5orang! hahaha... =] TERBAEKKKKK



mini c69per i!

HAVE A NICE DAY


No comments: