Saturday, June 18, 2011

siapa nak kawinnnn?


assalamualaikum..
hari nih thra nak ckp pasal "KEMEWAHAN HIDUP" baca tajuk pun semesti yer dah terbayangkan kehidupan orang2 yang kaya dengan harta,kereta mewah,rumah yang besar,duit yang berjuta2 dan sebagainya! huh persetan kan semua tu dulu.... tak semesti yer kemewahan hidup hanya berlandaskan kemewahan harta benda!kasih sayang pun adalah kemewahan yang paling tak dapat nak dibeli, dilelong atau SALE! kasih sayang pulak tak semesti yer jugak kena mewah dan branded! sekadar ikhlas yang terbit dari hati! =]

other than that..... kemewahan hidup juga termasuklah dengan keikhlasan kita membantu orang yang memerlukan bantuan atau meminta pandangan! bila kita sudi tolong orang Allah pun dengan berbesar hati sudi tolong kita! yer...thra selalu dibantu oleh Dia bila thra rasa macam nak gila je study! mama selalu cakap kalau mintak dekat Dia mesti Dia akan kasi! cuma nak mintak atau tak je! selalu yer thra mintak sesuatu for my future! hahaha KEJAYAAN! kalau la kita rasa kita BOLEH gapai KEJAYAAN tu jangan lupa nak mintak pada Dia sebab DIA lah yang pegang kunci KEJAYAAN!

dan one more thing,perempuan yang BAIK untuk lelaki yang BAIK!FULLSTOP!!!! tak perlulah nak bertekak isteri taat tapi suami main belakang la isteri curang suami setia la, hape2 laaaa...... influence tgk tv nih! yelah nak bertekak2 girl vs boy pasal kesetian segala buat ape! berbalik je kepada quote yang best tu perempuan yang BAIK untuk lelaki yang BAIK! jadi kalau nak yang baik silalah jadi baik! yer saya ingatkan diri saya sekali!


HAVE A NICE DAY! =]

No comments: