Wednesday, February 22, 2012

10 today

assalamualaikum..

good day !
1. Atok bersama keluarga Mak njang datang sekejap.
2. Owh aku boleh lupa hari ni hari Rabu 22Feb!!
3. Untuk tengahhari aku goreng ikan meletop2 macam aku bakar mercun papan 16butir!
4. Buat checkup GIGI dengan doktor!
5. Ada sorang makcik tu cakap "Dah kawin ke anak ni??" (^o^) makcik ingat saya ni isteri orang??? DO I LOOK LIKE that?????
6. erm...kurang sikit pilihan untuk kali ni.
7. Eh2 ada pasar malam! singgah sekejap! Parking bapak la jauh padahal 5min je aku jalan2 dekat situ.Beli bandung cincau dengan agar2 untuk mama.
8. Dalila dapat fly pergi Jepun bulan 4 nih!!<---- suka2! Boleh la kirimkan ipad dekat Malaysia!
9. i got kenya long skirt! wut2 (^0^)
10. Semua orang dah start kuliah (-__-)' nak kejar sana nak kejar sini! yang jauh ni tetap la jauh!

HAVE A NICE DAY!


No comments: