Wednesday, November 9, 2011

i got new year calender from G


assalamualaikum..

sekarang 1:11 pagi
no! tak perlu terkejut..this is normal when u drink a cup of coffee.

teringat

bual bual

dekat dapur waktu tengahhari

atok:kakak dekat itm tu ade belajar memasak tak?<--atok aku tak la baku sangat sembang macam nih! dia cakap banjar la. ni translate je la.
aku: huh?? tak belajar..
atok:kelas2 memasak pun tak de?
aku: huh?? tak de..
atok:habis tu nanti nak masak macam mne?
aku: errr tunggu duduk rumah sewa la baru boleh masak. =]
atok: yelahh tapi bila nak memsak yer??
aku: errr tape nanti belajar la sikit2..<--harus ke sikit2?
atok:macam mne nak kawen kalau tak reti masak?
aku: huh?? sje buat2 blurr...
atok:sekarang dah kne tau memasak.Sikit2 pun tape la..
aku: alaaaa...
atok: takkan la dia nak makan biasa2, sekali sekala kne la masak yang berat.
aku: ok la nanti kte belaja la masak.
atok: suami tak kesah makan bungkus tapi mak mentua tu huh?
aku: mak aiii....
atok: kang dia suh masak ape2 kalau ta tau mmg kne reject!
aku: errr.....
atok: kne la tau yer memasak!
aku: sengih2...





=p



HAVE ANICE DAY



No comments: