Wednesday, November 30, 2011

..dari mereka-mereka yang kita sayang

assalamualaikum.. seperti yang semua tahu hari ni kita masih bernafas. Hari ni jugak Birthday Miah! she is my sister. hehehe .. =] tadi terasa ingin nak buka email. ermm... seperti biasa. Yang hanya ada email dari Mr Ray! He asked for his phone! boleh pula tinggal handphone dalam lab tadi.Nasib baik jua ada anak murid macam kami. Berlari2 cari MR Ray tapi hendak jua tak jumpa. Lambat mengorak langkah barang kali. Habislah aku! bergaduh dengan kawan2 lain tepi jalan Nak salahkan sapa? Semua tak mahu pegang! handset murah barangkali. Handset = Handphone. ahhh serah saja pada HEA. Nah kau! pandailah mereka yang makan garam dulu dari aku nak buat macam mana. itu baru email MR Ray. ini email yang datang dari jauh. Bukan antartika punya orang.Dia tak fly lagi. Tunggu besar kot. Ini email dari mereka2 yang kita sayang. Sudah lama tengok2 baru sekarang di balas. Tadi sempat jejak langkah ke bilik yang wangi. Ahhhh nama aku masih tak muncul2 lagi. Bila tahun agaknya.. Tak pa... Sabar itu lagi penting dari mementingkan diri sendiri. Ok buat itu saja sekarang.. untuk yang lain kali akan aku usul kemuadian. Banyak lagi benda nak dibuat sebelum munculnya matahari esok hari. eh... kepada yang laju degup jantung tu sila la tarik nafas panjang2 lepas! Bukan senang nak baca kamu! hanya dengan hati dan jiwa kena faham segalanya. Hahahaha... jam locenglatar belakang kuning hitam renung tajam saja. Ahhh aku ada perjumpaan sekejap lagi.Saja curi masa untuk rasa lebih advanture! ahhh itu ukan tanda marah atau kesal tapi untuk effect membaca yang hidup! Pandai2 la kau karang!

No comments: