Tuesday, December 20, 2011

Gambar bercakap.

assalamualaikum..


kali ni aku terasa nak cakap guna gambar. Walaupun aku sekarang sedang mengarang ayat tapi asalkan aku tak bukak mulut untuk bercakap kira ok la... sebab kadang2 perlakuan tak perlukan perkataan.kali ni aku pilih gambar2 yang aku suka tengok sejak kebelakangan ni. Tapi boleh jugak la aku selalu tengok.Manusia sentiasa mahukan warna warni dalam kehidupan. Yesss itu sudah pasti.

Gambar ni aku main SAVE AS IMAGE je... sebab aku rasa aku boleh beli banglo yang blur2 tu...Nampak lawa dan old skool sikit..atau banyak. Hahaha baru aku tahu tak semua tempat buruk itu memang buruk. Buktinya gambar dekat atas tu huh... Kan cantik lagi osemmmmmmm??? Terima kasih dan tahniah kepada yang menangkap gambar banglo bersama lalang2 tu.Sangat cantik dan osemmmmm seklai lagi. Aku suka. Kalau tangan kau mampu tangkap gambar,biarlah mata kau pula puas tengok hasil tangkapan kau hahaha terasa dejavuuuuuu pula..


Dulu mula2 masuk UiTM Shah Alam wajah aku macam yang atas... tapi sekarang dah tukar macam Panda...lebig advance lagi Kungfu Panda. Serius tak tipu..Lately aku pilih waktu pagi burung hantu cari makanan sebagai waktu aku tidur. Tutup mata tapi kepala masih lagi berpusing2 formula nak berjaya. Hahaha.... mungkin sebab budak degree nak Final Sem 1 so gagah la aku stay up... tapi kali ni aku pilih untuk rehat kan minda dengan buat benda2 macam ni. hahaha... esok aku strugle even tho "Bila pagi jangan tunggu petang, bila petang jangan tunggu malam" yess itu la dia...

Dan akhir sekali, aku dah tengok video Dena! Nice and sweet for those yang suka kan gaya yang macam tu. Bagi aku itu akan jadi satu revolusi dimana remaja2 akan mula bercinta selepas berkahwin. Bagus lah.... tak la larghaaaa semuanya.. Tahniah. Bila semua dah bercakap pasal cinta aku pula sibuk nak bagi pendapat. "Tak semua perkara yang melibatkan 2 jantina yang berbeza adalah indah bila terbit rasa cinta sebab dengan hanya sekelip mata saja rasa tu boleh hilang atau diganti dengan lain" Bagi aku tak perlu cari hati lain kalau diri sendiri rasa sunyi dan sepi. Hanya jadikan yang datang tu sebagai medium untuk rasa bahagia sebentar sedangkan dalam lubuk hati kata tak suka. Kan dah merupakan satu perkara yang buruk.. sebab main2 dengan soal hati.. sebab aku melihat perkara ini berlaku depan mata. Terasa nak bercakap pada dia tapi mungkin suatu hari nanti dia akan tahu bukan mudah nak senangkan hati sendiri dengan buat orang lain merana. Huh?? Ok ini karangan aku tak point dekat kau yang satu tu. Ni kes lain.

setakat tula...aku choww dulu,nak shift job dengan burunghantu pula.

No comments: